Podpora prodeje v informačním věku

23.11.2011 | Prolux Consulting Int. s.r.o. | Realitní trh

Informační věk nutí realitní trh přecházet ze zprostředkovatelské činnosti na činnost podpory prodeje.

Podpora prodeje v informačním věku - foto, Hyperbydleni.cz

 

Zásadní rozdíl mezi ZPROSTŘEDKOVÁNÍM a PODPOROU PRODEJE je to, že u podpory prodeje platí objednatel za poskytování podpory prodeje, na jejímž základě se zájemci dostávají bez překážek a okamžitě na prohlídky nemovitostí a mohou tak majitelům předkládat své cenové nabídky a vyjednávat s nimi o konečné kupní ceně. Při podpoře prodeje nemusí RK tajit adresy nemovitostí před zájemci tak, jak je tomu v případě zprostředkovatelské činnosti a může je taktéž veřejně označovat poutači NA PRODEJ. Prodávající platí za poskytovanou podporu prodeje a ne za zprostředkování zájemce. Odměna tedy není vázána na to, že by musela RK poskytující podporu prodeje seznámit prodávající se zájemci osobně, ale je vázána k poskytované podpoře prodeje po dobu od početí nabídky až do okamžiku, kdy prodávající dosáhne prodeje, popřípadě k ukončení smlouvy. Zveřejněním maximálního množství informací o prodávané nemovitosti včetně přesných exteriérových fotografií, adres a parcelních čísel s přímým odkazem do veřejně přístupné databáze katastru nemovitostí, dochází k výraznému zrychlení prodejů nemovitostí oproti systému zprostředkování, kde není v zájmu zprostředkovatele tyto přesné informace zveřejnit a jde tedy proti zájmům prodávajících, kteří požadují co nejrychlejší prodej. Zájemci se na nabízené nemovitosti dostávají bez překážek, které jsou běžně typické při zprostředkovatelské činnosti, kde se makléři snaží do poslední chvíle tajit adresy a požadují na zájemcích podpisy dokumentů, bez kterých by jim nabízené nemovitosti neukázali. Termín prohlídky je tedy vázán na časové možnosti makléřů, kteří bežně vykonavají své hlavní zaměstnání a nemluvě o nemocenské či dovolené. Podpora prodeje zajišťuje zájemcům v internetových nabídkách detailnější fotografie exteriéru i interiéru, včetně viditelného označení nemovitostí v terénu a uvedení celé adresy. Zájemci si tak mohou udělat daleko rychlejší a přesnější úsudek o nabízené nemovitosti a rozhodnout se, zda požádají poskytovatele podpory prodeje o sjednání termínu prohlídky či se na nemovitost vypraví okamžitě. Viditelné označení NA PRODEJ seznamuje případné zájemce z nejbližšího okolí, že je nemovitost na prodej, přičemž z dlouholeté praxe lze vyvodit, že se většinou z těchto zájemců stávají kupující.

Podporou prodeje získává majitel prodávané nemovitosti tyto služby:

- označení nemovitostí poutačem NA PRODEJ
- zpracování detailní nabídkové a prodejní dokumentace nabízené nemovitosti
- propagování nabídky na významných realitních portálech
- evidence aktivních zájemců o nákup nemovitostí, kterým jsou veškeré nové a slevněné nabídky zasílány
- zprávu a aktualizaci internetových nabídek po celou dobu podpory prodeje
- zjišťování reálné tržní ceny nabízené nemovitosti
 

- zajišťování služeb početného callcentra pro telefonické poskytování informací k prodávaným nemovitostem zájemcům a jejich evidování pro případ, že by prodávající chtěl přistoupit na předloženou nabídku z minulosti

- zajišťování webové komunikace se zájemci mimo provozní hodiny callcentra a zajišťování odpovědí na jejich dotazy prostřednictvím webového prodejního systému

- zajišťování klientského online systému, ve kterém může prodávající prostřednictvím webu upravovat nabídku své nemovitosti online 24 hodin/ 7dní v týdnu, jako např. měnit fotografie, popis nemovitosti, popřípadě snižovat nabídkovou cenu pro zvýšení zájmu

- domlouvání termínu prohlídek mezi prodávajícím a zájemcem prostřednictvím callcentra
poskytování pomoci prodejním centrem při vyjednávání ceny mezi prodávajícími a zájemci pokud o tuto pomoc projeví zájem

- zajišťování podpory při vytváření prodejní dokumentace jako jsou např. kupní či předkupní smlovy pokud o to však prodávající s kupujícím projeví zájem
- podporu prodeje poskytuje RK od okamžiku podpisu smlouvy o podpoře prodeje až do okamžiku prodeje, popř. po dobu platnosti uzavřené smlouvy.

- splatnost odměny za poskytovanou  podporu prodeje nastává při prodeji podporované nemovitosti, popř. při ukončení smlouvy. Sjednaná odměna za poskytování podpory prodeje není nijak vázána najména kupujících, jelikož RK v rámci propagace zakázek zveřejňuje adresy nabízených nemovitostí včetně odkazů na online služby katastru nemovitostí a nemovitosti samotné označuje učinnými poutači NA PRODEJ, které svou povahou vyzývají veškeré zájemce, kteří poutače spatří k okamžité prohlídce.

V žádném připadě není možné zaměňovat podporu prodeje za  zprostředkovatelskou činnost.

Společnost PROLUX poskytuje realitní služby jako podporu prodeje z jasného důvodu: Naším cílem je aby prodávající dosahovali nejrychlejšího prodeje svých nemovitostí za realné tržní ceny!

zdroj: www.nemovitosti-prolux.cz

Související nabídky


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/domains1/vx263000/public/www_root/clanek_detail.php on line 448


Tisknout článek

Hodnocení článku

hlasů: 2


Související odkazy a zdroje informací

Najděte si své bydlení

Vybírejte z více jak 114000 nemovitostí v ČR

Nemovitost

Kraj

Obsahuje text

Poradna

Legislativa

 Poradce Hyperbydlení

Vaše dotazy zodpoví
Poradce Hyperbydlení

Otázek: 111 Vložit dotaz

veletrhy

Veletrhy - foto, Vše pro stavbu a interiér najdou návštěvníci na březnovém souboru veletrhů, Hyperbydleni.cz

Vše pro stavbu a inter...

01.03.2017

Stovky českých i zahraničních společností se...

Veletrhy - foto, Nakupte dárky na Vánoce na největším předvánočním veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY, Hyperbydleni.cz

Nakupte dárky na Vánoc...

29.11.2016

Chcete pořídit svým nejbližším pod stromeček...

Veletrhy - foto, Veletrh FOR INTERIOR představí kvalitní a originální nábytek a bytové doplňky, Hyperbydleni.cz

Veletrh FOR INTERIOR p...

19.09.2016

Největší podzimní veletrh nábytku, interiérů a...

Veletrhy - foto, Podzimní veletrh dekorací představí nejnovější trendy, Hyperbydleni.cz

Podzimní veletrh dekor...

02.09.2016

Patříte mezi odborníky a obchodníky v oboru...

Další veletrhy »

Články z našich webů

vlevo
vpravo